fredag den 12. december 2008

striptiz z nastolatkami




. Gadalismy tak przez cala lekcje, potem na przerwie przyszli uczniowie wyporzyczac ksiazki, i ona chodzila od polki do polki, a ja podziwialem jej zgrabny tyleczek, potem znowu zadzwonil dzwonek na lekcje, a my zostalismy sami. darmowe filmy mamusiek. . Miala duzy dekolt, i piekne obcisle spodnie na sobie. lodziary za friko. . Czesto spogladalem na jej cudowne piersi, ktore bardzo mnie kusily. penis w ustach a cieza. . Bylismy bardzo zadowoleni, potem jeszcze na drugi dzien spotkjalismy sie bo to byla sobota, i powturzylismy to, ale dwa razy dluzej w jej samochodzie. sex grube. . Gdzy przestala, zaczalem wkladac jej w cipeczke, byla duza walilem ja coraz szybciej, a mysl, ze nareszcie dupcze moja polonistke, doprowadzala mnie do szalu, glosno wrzeszczala, i powtarzala, zebym to robil mocniej i glebiej, wtedy zaczalem naprawde mocno i szybko ja walic, po kilku zmianach pozycji i minutach sexu, wylaly sie z jej cipki litry sokow, ja tez juz dluzej nie wytrzymalem i spuscilem sie jej na piersi, po kilku minutach przerwy, zaczalem ja jechac w dupe, robilem to mocno i szybko, tak, ze az sie dusila z krzyku, wystrzelilem jej w dupe, juz ja tylko pocalowalem i musielismy sie ubierac bo niedlugo mial zadzwonic dzwonek. sex oferty miasto pszczyna. wyuzdani faceci, odloty shemale, wygolone z kutasem, darmowe trailery oral, rajstopy filmy

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start